19.05. Onneksi olkoon: Emma, Emilia, Milla, Emmi, Milja, Mila, Milka, Amalia | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Häät Itä-Helsingissä?

06.05.2024, 10:29 /  päivitetty 08.05.2024, 10:24
Kuvakollaasi vaaleansinisellä pohjalla. Pyörylöissä kuvat Östersundomin kirkosta ja Puotilan kappelista, keskellä suuteleva pariskunta Kulosaaren kirkon alttarilla.

Itä-Helsingissä on vara valita kauniita vihkikirkkoja. Esimerkiksi Helsingin vanhin kirkko, Östersundomin kirkko on kesällä keskellä maalaisidylliä. Suosittu Puotilan kappeli sopii pieniin vihkiäisiin, samoin kuin Lars Sonckin suunnittelema Kulosaaren kirkko. Modernimmat Mikaelinkirkko, Myllypuron kirkko, Roihuvuoren kirkko, Vuosaaren kirkko ja Laajasalon kirkko ovat kauniita, ja niissä on upeat urut.

Lue itähelsinki.fi -mediasta, miten kevään 2024 hääpari suunnittelee omia häitään, ja mitä kaikkea häiden suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon.