29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Terveisiä seurakuntaneuvoston maaliskuun 2024 kokouksesta | Kannelmäen seurakunta

Kannelmäen seurakunta

12.03.2024, 10:45
Kannelmäen seurakunnan seurakuntaneuvosto piti kevään 2024 kolmannen, järjestyksessään 14. kokouksen maanantaina 11.3.
Vihreällä pohjalla Kannelmäen seurakunnan logo ja teksti Terveisiä seurakuntaneuvostosta.

Kokouksen terveisiä:

Seurakuntaneuvosto kävi lähetekeskustelun Kirkko Helsingissä -strategian painopisteistä Kannelmäen seurakunnassa. Keskustelua jatketaan luottamushenkilöiden ja työntekijöiden yhteisessä iltakoulussa 8.4.

Seurakuntaneuvosto päätti vedota Helsingin seurakuntayhtymän päättäjiin niin, että tulevissa kiinteistöinvestoinneissa Kannelmäen seurakunnan tilakysymys priorisoitaisiin kärkihankkeeksi. Seurakunnan tarve on päästä toimimaan mahdollisimman pian uudisrakennuksessa suojellun kirkon yhteydessä Vanhaistentielle.

Seurakuntaneuvosto kävi keskustelun Suomen Lähetysseuran hallituksen jäsenten ehdokasasettelusta ja asetti omaksi ehdokkaakseen TM Jussi Murtovuoren.

Seurakuntaneuvoston kevään 2024 seuraavat kokouspäivät ovat ma 8.4., 6.5., 3.6. klo 18.