02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Mikaelin seurakunta

Mikaelin seurakunta

19.04.2024, 13:20 /  päivitetty 19.04.2024, 13:29
Elokuun alussa siunataan niin koulutielle lähtevät, päiväkotitaipaleen kuin kerhopolun aloittavatkin. Tilaisuuksia järjestetään kolmessa eri kirkossa. Tervetuloa Vartiokylän kirkolle, Östersundomin kirkolle tai Mikaelinkirkolle!
  • Ti 6.8. klo 15-18.00 Vartiokylän kirkko, Kiviportintie 5
    Iltapäivän aikana voit saada siunauksen koulutielle, moikata Mää-lammasta, touhuta puuharadalla sekä herkutella jäätelöllä. Tervetuloa mukaan juuri silloin kun teille sopii!

• Ke 7.8. klo 18.30 Östersundomin kirkko, Kappelintie 65
    Östersundomin kirkon iltamessussa siunataan kouluun lähtevät. Matkaan jaetaan enkeliheijastimet sekä pienet herkut!

• To 8.8. klo 18 Mikaelinkirkko, Emännänpolku 1
    Jätskikekkerit -aloitustapahtuma avaa uuden kauden lasten ja perheiden toiminnassa Mikaelinkirkolla to 8.8. klo 18. Tervetuloa yhteiseen kirkkohetkeen, jossa on mahdollisuus saada siunaus niin kerhopolulle, päiväkotitaipaleelle kuin koulutiellekin! Kirkkohetken jälkeen voi herkutella jäätelöllä ja moikata Mää-lammasta, koristella oman lukujärjestyksen sekä laukata keppihepparadalla.