05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Levollisuuden messu Munkkiniemen kirkossa

Munkkiniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli04.05.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMunkkiniemen kirkko, Tiilipolku 6, 00330 Helsinki

Munkkiniemen kirkko klo 18 kerran kuussa lauantaisin 6.1., 3.2., 2.3., 6.4. ja 4.5.2024

Kiireisen elämän keskellä pysähtyminen ja rauhoittuminen on vaikeaa, vaikka tiedostammekin sen tärkeyden. Myös hiljentyminen voi olla helpompaa yhdessä, ja Levollisuuden messussa tämä on mahdollista. Luomme tilaa omaan sisimpäämme meditatiivisia Taizé-lauluja laulaen, Raamatun tekstejä kuunnellen ja hiljentyen.

Messussa rukoillaan sekä seurakuntalaisten tuomien rukousaiheiden että yhteisten asioiden puolesta. Saarnan korvaa noin 10 minuutin hiljaisuus, jonka avulla etsimme Jumalan läsnäoloa, levollisuutta ja luottamusta.