19.05. Onneksi olkoon: Emma, Emilia, Milla, Emmi, Milja, Mila, Milka, Amalia | Palaute
Tapanilan kirkko

Keskusteluryhmä Jeesuksen opetuksista

Malmin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli13.05.2024 klo 18:00 - 19:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliTapanilan kirkko, Veljestentie 6, 00730 Helsinki

Maanantaisin klo 18-19.30 kaikille avoin pienryhmä Tapanilan kirkon kerhotilassa (käynti kirkon vasemmasta takakulmasta). (ei kokoonnu 19.2. ja 1.4 ) Viimeinen kerta ennen kesätaukoa 13.5.

Ryhmässä tutustumme edellisen sunnuntain kirkkovuoden aiheeseen. Mietimme myös mitä Jeesus opettaa tavalliselle ihmiselle ja mihin hän meitä yhdessä rohkaisee. Pienessä ryhmässä on mahdollisuus keskustella myös omista tärkeistä kysymyksistä. Tutustuessa toisiin luottamus lisääntyy ja voi löytyä jopa uusia ystäviä. Voit osallistua silloin kun sinulle sopii. Ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.
Voit kysyä lisätietoja: eero.yli-rekola@outlook.com Lämpimästi tervetuloa!