30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Töölön seurakunta

Valborgsjippo Vappurieha

Kalenteri ja kellosymboli30.04.2024 klo 15:00 - 17:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMeilahden kirkko, Pihlajatie 16, 00270 Helsinki

Välkomna med på Johannes vardagsrums och Töölön seurakunnas gemensamma valborgsjippo i och vid Johannes vardagsrum och Meilahden kirkko!

Passa på att besöka kyrkan, som fyller 70 år i år!

Dj Mikko Saari och Suburban string band uppträder, det blir marknad, mjöd, munkar och grillkorv, ballonger, hoppkyrka för barn, och härlig valborgsstämning!

All vinst från evenemanget går till insamlingen Gemensamt Ansvar.

*‍****

Tervetuloa Johanneksen vardagsrumin ja Töölön seurakunnan yhteiseen vappuriehaan Meilahden kirkolle ja sen patiolle! Riehan aikana pääset vierailemaan 70-vuotta täyttävässä kirkossa.

DJ Mikko Saari ja Suburban string band esiintyy. Ohjelmassa markkinat, simaa, munkkeja, grillimakkaraa, ilmapalloja, pomppukirkko lapsille, ja upeaa vapputunnelmaa!

Kaikki tuotot ohjataan Yhteisvastuukeräykseen.